Tror det vart bra

satte sax och rakapprat i sonens hår och efter en del tandgnisel och tillsägningar att sitta still så tror jag att restultatet vart rätt bra i slutändan. Sonen ställde sig vid spegeln och utbrast
- Vad ful jag är!
Tack för det säger den utpumpade mamman och ler lite snett, hoppas att min känsla av att det bara är för han är trött och jag höjde rösten några ggr att han skulle sitta still som är orsaken till den kommentaren. Får se vad dagsljuset blottar i morgon, utvägen är ju att raka av det hela image178

Vi har påskafton här i dag, har ätit lite påskmiddag som bla innehöll pannkaka. För sonen var det så självklart att man faktiskt har pannkaka på påskbordet för det innehåller ju ägg image128. Själv mumsa jag ägghalvor, räkor, gravadlax, ishavsrom och cream f. Har unnat mig ett glas vin till maten, är det påskafton så är det. Har hunnit tryckt i oss en del av påskgodiset också, härligt att få synda så mycket en måndag image130.

Gårdagens gymmande har gett resultat, träningsvärken är här och jag har haft svårt att skratta idag för magmusklerna värker mest. Men det är härligt med sådan sorts värk då vet man att det har gett nytta. Ska kolla över träningsprogrammet lite, kändes mest som om jag sprang lite här och lite där, bättre att ha lite struktur och vilka muskelgrupper som ska tränas image134.

I kväll ska jag unna mig en sitta-i-soffan-och-glo-på-tv-kväll, var länge sedan jag satt där och dega och bara va. Godingen skulle ringa sen, han jobbar eftermiddag denna vecka och om det är lugnt så brukar han ha tillfälle att slå en plingling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0