Stoppljus...


image190

Intagit en härligt ljuvlig röd färg i dag efter tre och en halv timme på stranden. Det ärsom vanligt, älskar att känna solen strålar smeka kroppen och fläktar det härligt till det så är det inga problem att vara på stranden länge längeimage205. Idag har jag fördrivit tiden med att lyssna på en utvecklande ljudbok på engelska så jag har varit fullt konsentrerad att höra på vad rösten på bandet hade att förmedla till migimage197. Och mitt i alltihopa var det en avslappnande övning vilket resultera en mindre eftermiddagslur. Kan ta att jag är röd, har smöjt in mig med min suveräna Aloekräm och vet att detta resultera i lite charmiga fräknar och jag sen intar en aprikobrun färg, är i allafall så lyckligt lottad att jag få lite färg.image199


Sussa sött image195 några timmar när jag kom hem och blev väckt vid 18-snåret av en vän som slog mig en plingimage212 för att höra hur jag mådde. Tack Sol för du väckte mig annars hade det nog blivit mindre lätt att sova i natt. En skön dusch och sen prommenad ner på stan för att hämta hem min cykel. Hann med en stunds samtal innan jag tog min röda racer (är lyckligt lottad med två röda racers, en med fyra hjul och en med två hjul) och styrde kosen hem. Konditionen kan jag helt klart bättra på, klara dock den stora backen hem utan att hoppa av cykeln image211 att jag sen flåsa som jag nästan hade andnöd är en helt annan femma.

image214

Proppmät efter en härligt god pizza sitter jag här nu och fundera på om det är dags att krypa ner under täcket och sova sött. Har kallat in lite experthjälp tills i morgon för ett mission jag har som inte riktigt funka som jag villeimage177, skam den som ger sig. Ska fortsätta på min bok som jag fick hem i brevlådan i veckan, Karriärsboken för kvinnor, den är mycket intressant och har mycket matnyttigt som jag kan ta med mig. Det har ploppat upp små ideér här i huvudet som börjar ta sig form och jag ska bara hitta dom rätta vägarna att ta mig dit jag villimage204.  Först en välbehövlig natt sömn som förhoppningsvi leverar lite söta drömmar image210.

image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0