Första dagen.....

på det nya året har varit bra, lugn och rofyld. Har legat i soffan och haft maraton av min favoritserie på TV,
Brothers and sisters"
image117

Skulle ha tittat på Ivan Hood hos en vän men det blev inställ för en mycket bra anledning och eftersom jag inte har satt näsan utanför dörren i dag traskar jag fortfarande omkring i nattsärken, känns som att nu kvittar det att byta om. Visst har det snurra förbi några tankar under dagen om det komna året och det har bara varit positiva tankar, allt kommer bli så bra.Har inte avlagt några löften men jag har mål i livet som jag går stadigt fram emot och även detta år, vad dessa mål är håller jag för mig själv, jag vet att dom målen är bra jätte bra. Surfa runt lite på nätet och har läst bloggar och dyligt, roligt och intressant att följa andras liv och inställningar till livet. Slank in på Ellos för att se om dom hade några bra byxor åt sonen som forsätter att växa sig lång och ståtlig, dessvärre var det ont om byxor till honom men jag hitta något jag suktat efter länge till mig själv. Redan i september förra året såg jag en så fin röd och svartrutig klänning som jag bara ville ha men den var slut och har så varit fram till nu tydligen, nu finns den med på rean och är givetvis beställd och snart på väg hem till mig. Så nu blir det mer klänningsanvändning för mig vilket inte tillhör det vanliga, fick en bunt kommentarer, givetvis positiva sådana, när jag kom iförd klänning sista arbetsdagen förra året. Fast jag håller med min kollega tillika vän att det är en väldig kontrast från skitiga arbetskläder till att kommar iförd klänning.
image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0