Tvättstugan...

vakna halv åtta, utsövd och nöjd med livet. Sonen börja röra på sig straxt före åtta helt perfekt för tvättstugetiden börja kl åtta. Vi har inhämtat  mellan 9-10 timmar skönhetssömn i natt, härligt härligt.  Tvättstugan är mer än nödvändig insåg jag igår när jag hämta hem min son från fritids, genomblöta och helleriga kläder ligger nu i badkaret och väntar på att få bli tvättadet. Nu vill jag ha fem minus grader och snö, tack.

image41

Dagens mission förutom tvättstugan och en sväng med snabeldraken efter små städning är att entra leksaksaffären i uppdrag att fixa present till morgonsdagens födelsedagsbarn som har kalas på Busborgen.  Lego, bilar och korsordsböcker för barn är lite av tipsen vi har fått, det där brukar alltid ordna sig när man kommer till affären, nått roligt ska vi allt hitta på
image42

Var nyss nere och bytte i tvättmaskinerna och sitt nu här ännu lite mer förälskad. Har hittat ett så underbart sköljmedel som doftar underbart image16 och när jag känner doften av det blir jag förälskad. Tänk vad dofter verkligen gör med oss, der är rätt fantatsktiskt faktiskt.  Tajm att sätta fart på dagen och fixa lite frukos åt mig och sonen, vi behöver prata lite om en insedent och samtalen brukar bli bra bara man ger det lite tid. Fundier lite på morognkvisten om just det här med råd man ger till andra männsikor, hur ofta är det inte dom råden man igengentligen borde ge till sig själv, man ska nog stanna upp lite och fundera lite över råden man delar med sig och se vad dom kan göra nytta i sitt eget liv. Ha en bra dag....



image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0