Slö och behagligt lugn...

japp så känner jag mig just nu. Hämta hem sonen från fritids och i väntan på att hans pappa skulle komma förbi och hämta vårt charmtroll bädda vi ner oss på soffan under täcket och slötitta på tv. Jag erkänner villigt att jag vila mina ögonlock  och sonen erkände att han var på väg att somna.  Efter sonen virvlat ut ur lägenheten i ivern att åka hem till pappa sin, han virvla så snabbt att först glömde han skorna och sen glömde han att ge mig en kram, strosa jag över gräsmattan och införskaffa mig lite kvällsmat = pizza i kväll igen.

. image53

Har så smått börjat plocka fram det jag ska ha med mig på resan till Huvudstaden, julkort (lika bra att ta med att skriva om man får lite dötid över för sen vet man aldrig), nattsärket och baskläderna, ska funder ut vilken bok jag vill börja läsa för nått annat är kusrliteraturen om olika mättekniker vill jag nog ha.

image54

Kan medela att jag nu är ur min formsvacka jag haft i några dagar, mår bra och är mycket piggare. Nu analkas kallare väder och med den kommer solen å, längtar efter att få ta en lång prommenad och njuta av solens strålar som smeker kinden. Längtar också efter att få krypa in i den där  trygga,  varma och starka famnen och bara få vara, ler saligt.
image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0