Kväller....

dagen har gått fort igen, fast jag inte har gjort super mycket. Trodde jag var klar med julklapparna men si där bedrog jag mig har ett par till att inhandla och sen ska hela högen slås in å.  Jag har hittat på en riktigt fyndig julklapp till en av mina vänner som jag vet att andra har efterlyst på sätt och vis, avslöjar inte ännu då det finns andra personer som känner henne som läser även här.  Dom andra klapparn är nog också uppskattande och några är inte tillverkade ännu för jag behöver min sons händer till att fixa dom. Då jag är rätt säker på att ingen av dom personerna som ska få dessa julklappar läser här kan jag avslöja vad det är. Sonen ska få göra avgjutning av händerna, men inte det gamla hederliga avgjurningen utan han ska hålla ihop händerna så han blir en form och avgjutningen kommer sen se ut som en snäcka, hitta tyvärr ingen bild så jag kan visa.

image82

I dag har många av mina tankar kretsat om mina vänner, vänner jag har i mitt liv, vänner som försvann ur mitt liv och kom tillbaka, vänner som har försvunnit ur mitt liv som antagligen inte kommer tillbaka, bekanta från förr som jag gärna vill ha som vänner.  Året lider mot sitt slut och man börja summera hur det har varit och jag inser vilka fantastiska vänner jag har mitt liv som finns där när jag verkligen behöver dom, dom är trygga starka och tycker om mig för den jag är. Dom vet också att jag är en fast punkt för dom, försöker att finnas där för dom i den månen jag kan.  Sina vänner ska man vara rädd om och man ska omges av dom som man känner sig nöjd och trygg med dom man har roligt och man känner sig lycklig och glad med

image84


Om man sumerar året som varit så är jag absolut nöjd med det som har varit även fast vissa bitar har varit tunga. Jag är otroligt stolt över mig själv som våga se mig själv och vad jag faktiskt behövde göra för att komma vidare i mitt liv. Jag har tagit sjumila kliv känns det som och jag mår i dag super bra och är absolut nöjd med mig själv och mitt liv och vad jag åstakommit.  Börjar 2008 med en självkänsla och själförtroende som jag aldrig förr har haft, jag vet vad mina mål och förhoppningar för det kommande året är och det är bara att se till att det händer.  Jag har lagt dateande på hyllan under året till förmån till mig själv och mitt arbete med mig själv, jag är verkligen nöjd med det beslutet för jag vet vad det resultera i. Jag är trivs superbra i mitt eget sällskap men nu är det dags att ta för sig av livet, det är dags att hitta kärleken igen. Det finns någon där ute som har en speciell plats i mitt hjärta, en blick och jag var såld, att han sen visa gentlemannafasoner gör saken ännu bättre.  Skam den som ger sig som sagt, jag har ju redan bestämt mig image85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0