Ingen måtta ....

först inga bloggar alls och nu en drös av bloggar samma dag, japp sådan är jag image36 har jag nått som jag vill dela med mig av så skriver jag om det.  Går fortfarande med en olustkänsla i kroppen även fast den är mildare än vad den har varit, jag tror mig veta vad den bottnar i och blir lite små grymsen på mig själv för jag kan verkligen inte göra nått åt det just nu, allts inte känslan utan det jag har känslan av. Men men thats lifte och jag vet att jag hanterar situationern hundra gånger bättre än vad jag hade gjort för några år sedan, då hade jag behövt allt och alla och grävt ner mig i ett stort svart hål för nått som verkligen inte är något att göra det för, det är en ju inte världens undergång vi pratar om image107

Nyår är fixad, jag åker hem till underbart goa vänenr, mina fd grannar och umgås med dom och deras härliga barn, det kommer även ett annat par som jag träffat några ggr när jag bodde granne med vänneran och deras lilla dotter. Ska bli roligt att omges med en drös busiga, envisa och glada barn nu när jag inte har mitt eget charmtroll hemma.  Får se om lille Calle har blivit lite morskare i år och törs vara med och tända raketer.  Kommer hålla mig nykter för även om borta är bra är ändå hemma bäst när det gäller sin nattsömn och börja nya året med en lång härlig sovmorgon är absolut en bra början på året. Har lovat kollegan som har beredskap att om det krisar kan han ringa mig, tror att det kan vara skönt att veta att man har någon man faktiskt får störa och som är nykter.

I morgon behöver jag komma ut på en lång härlig prommenad, hoppas någon vill följa med mig ut en stund och gå. Behöver verkligen röra på dököttet, vågen visar sitt efter julhelgens moffande och stillasittande och det sa poff så var några kilon där direkt och den metaboliska åldern är absolut inte där den ska vara. Tajm att göra rätt nu, motion och bra mat och mindra socker så är jag iform på nolltid igen.

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0