Happy life

Har inte bloggat på ett tag, livet har snurrat på och det har både varit bra och dåligt. Det har varit några röriga dagar sedan julafton pga nått som hände som jag inte vill gå in på.  Huvudsaken är att jag vet att allt kommer ordna sig och dessa dagar har jag verkligen förstått nyttan av min träninga att kunna släppa saker tills det kommer. Man löser inget genom att gå och oroa sig iförtid, man kan vara förberedd men ta tag i allat när det verkligen kommer. Allting ordnar sig alltid.
 image94

Har varit lite off den sista veckan och jag tror säkert att det är en del som jag tyckt att jag varit jätte tråkig, men det kan jag ta, formsvackor har vi alla och nu ser jag fram emot ett lugnt avslut på 2007 och ett kanon bra år 2008.

image95

Ska hämta hem sonen i eftermiddag, ska bli skönt att få hem mitt lillacharmtroll ett tag igen, för i morgon försvinner han till sin pappa igen. Tyvärr har jag återigen tråkiga besked att leverara till honom. Hans farmor ringde nyss, vi skulle ha åkt dit på em, och berätta att dom var hos sina närmaste vänner där frun i huset nu har somnat in. Frun har länge varit sjuk och det var väntat att slutet var nära men det är ändå sorligt att få sådana besked. Min son har träffa denna familj rätt mycket och är fäst vid personen som nu inte finns. Känns som det är lite för mycket dödsbesked att berätta, min farmor gick bort för några veckor sedan och nu detta. Men det är livets gilla gång och huvudsaken är att döden kom stilla för personen som lidigt så mycket.

image96

Så Happy life vet jag inte om jag kan påstå att jag har precis nu, men jag jobbar på att komma tillbaka till den underbara känslan igen, livet går vidare och allt har alltid något gott med sig i slutändan.

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0