Egoblogg...

eller vad man ska kalla det, haha. Hitta alla mina småkort, dom där man fick i skolna, tagna på skoj eller till körkort.  Rätt roligt att se hur man förändras under åren och när man brydde sig om modet och inte.


       1 år                         1:an                 3:an                 6:an                    8:an                 9:an        
    

också 9:an      2 ring                 ca 19 år               ca 20 år   



            ca 19 år              ca 21 år              ca 28 år              ca 33 år             


      och så här ser jag ut idag


Undra hur mycket hårspray det gick åt på dom korten där inte ens håret får plats på fotot för volymen är så stor. Nog med nostalgi här, tajm att sätta fart på kroppen och ge sig ut och fixa sina uppdrag image55

Kommentarer
Postat av: Pandy

Ha ha ha ha, jag kissade på mig i soffan.
Inte sätta in såna kort....

2007-12-18 @ 22:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0