60,50

Helgen är snart över och jag är nöjd med den. I fredags var vi på Grekiskt julbord, gott och annorlunda, kan varmt rekommenderas. Som vanligt när man hamnar på pubben med kollegorna får man inte köpa sin dryck själv, spelar ingen roll hur mycket man protesterar. En smakupplevelse till fick jag den kvällen, fick smaka Mackmyra whisky från 2005, riktig riktig god. Kvällen sluta på BMB tillsammans med chefen, kan väl säga att åldern på folket som var där inte riktigt var lovligt, men chefen var nöjd för det studsa omkring små tomtenissor som inte såg så pjåkiga ut.

image1

Prat med sonen nyss i telefonen, han är så rolig, skämtar han inte så brukar han snubbla på orden så det blir riktig fyndigt. I kväll var senariet att jag påminnde han att han måste ringa hans mormor på lucia för hon fyller då 70 år och jag kommer inte att vara hemma är i Tokholm på kurs. Kommentaren då vart
- Har hon varit 60,50
Haha, antar att han fråga om hon varit 65 år, han är ett riktit charmtroll. Jag håller äntligen på att fixa ordning hans dator det blir en överraskning till han när han kommer hem tidigare till mig på onsdag.

image2

Nu är det dags att fixa mat, vitlöksstekta champinjoner, färskpasta och kallvitlökssås blir det, mums. Tur att man inte ska hångla med någon i kväll image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0