Roliga tar över...

Finns väl roligare saker än att vara hemma och kurera en förkylningimage198, lyssna på det sundaförnuftet och stanna hemma idag så jag är fit for fight i morgon igen. Ska straxt krypa ner under täcket igen och sussaimage195 några timmar till.

Tog tag i några jobbiga bitar förra helgen och efter det så kommer det roliga arbetet och så blev det verkligen. Fick några riktigt trevliga och härliga insikter igår och när jag får dom så blir jag lycklig och full i skrattimage169.  Igår kom dom angående mitt eget mönster i parrelationer och ytterligare insikter om vart dom bottnar i.  Tänker inte delge vad det är men det är otroligt befriande och härligt att förstå och varför. Härlig känsla att gå och lägga sig bubblig av skratt, aha-upplevelser image199och yttterligare lite mer förälskad i livetimage194


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0