Nykär eller nyseparerad....

fick frågan i dag om jag är nykär eller nyseparerad. Samma kollega som gav mig beröm för några veckor sedan (vilket till hör ovanligheten att han gör) ställde den frågan.  Enligt honom har jag liksom vaknat upp i ansiktet och blivit mycket mer glad och avslappnad.  Sög åt mig som en svampimage178 för det vad precis vad jag behövde höra idag, har ju känt mig som ett jäkla (ursäkta språket) vaccum den sista veckan. Stått och stampat på samma ställe känns det som och bara känt mig allmänt tråkigt. Skönt att någon annan ser att man lever när man inte har känt det själv.


Dom små vita (muskelavslapnande)  pillruena har jag slutat med idag (två dagar för tidigt),  dom har nog hjälpt till bra att jag känt mig mentaltavskuren. Det är lite läskigt faktiskt att märka själv hur off man blir precis som någon del var urkopplad ur hjärnaimage177. Och eftersom jag vill leva glad, lycklig och harmonisk var inte valet så svårt. Känner mig redan märkbart klarare i knoppen och går med ett leende på läpparn. Ryggen känner jag yttepytte av på höger sida tänkte låta bli värktabletterna till i morgon också så får vi se vad denna veckas tablettknaprande har gett för utdelning.

Så nu är det full fart framåt image169igen i livet, vet ju precis vart jag är på väg och jag vet att jag når mina mål. Har kanonbra vänner som stöttar mig på vägen och jag har hittat några jätte bra verktyg att använda mig av i utvecklingen av mig själv. Även fast jag känt mig avtrubbad så känns det som jag nått många delmål den sista veckan och jag är redo. Jag är redo för att hitta mannen i mitt liv, kliva in ett förhållande och våga ge och ta allt , vara trygg och  lycklig och så där underbart jätte kärimage172.


I morgon är det avslutningen på massagekursen, jag har inte avlagt mina prov ännu pga bla ryggen. Vi prata om att gå ut och äta och med lite tur kanske man kommer ut på lite After Work, dansa image187får vi se om jag ska göra, röra på sig är ju bra men jag föredrar nog den lugnare varianten ett tag till framöver

image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0