Happy...

Japp gäller vekrligen blogg namnet. Skulle jag vara katt skulle jag gå omkring och småspinna och kurra. Nu är jag ju inte det men det spirar av glädje i kroppen och känslan av att allt är toppen och allt kommer ordna sig till det bästaimage128 finns inom mig. Har dom sista dagarna märkt att en känsla som var väldigt jobbig för ett tag sedan i en liknande situation jag är idag är en helt annan idag. Jag är lugn och trygg och livet har sin gilla gång och denna sommar kommer bli toppenimage127.

Sonen kom hem från läkaren idag med ´penecillin stackarn, han har dragit på sig en scharlakansfeber. Vi hade inte fått svar på födoämnesallergikontrollen som togs för ett par veckor sedan. Får avvakta en vecka till innan vi får lyfta luren och slå en pling för att höra status.

Funderar på vad jag ska göra när jag kommer hem, mitt mission blev delegerat till en kollega. Försökte lösa det över telefonen men insåg rätt snart att jag inte kommer hinna till i morgon. Annars är nog allt rätt så klart och i morgon drar vi ner till Småland skogar och High Chaparral hela avdelningen. Så eftermiddagen är fri till valfri aktivitet för min del, ska bara packa lilla väskan och det går ju rätt fort. Tror att jag image177avnjuter kvällen på balkongen med god dryck, mat och en bra bok (har ju en hög som ligger och väntar).

image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0