Insikter ......

Jag älskar mina insikter som ploppar upp med jämna mellan rum, insikter om mig själv, dom är så otroligt häftiga. Sitter här och skrattar för allt är så otroligt häftig och så otroligt självklart, jag fick ju det jag bad om, IGEN. Jaha fundera ni nu, vad är det hon har bett om som hon nu har fått, det tänker jag inte tala om image127. Jag har berättat för en person, men det är för jag vet att han vet precis vad det är jag pratar om och förstår varför jag skrattar åt det.  Säger bara att livet är så härligt och små små tankevurpor går så lätt att rätta till så att det blir helt rätt, alltså ta nya focus. Mitt focus är absolut på rätt spår, jag vet precis vart jag vill och hur jag ska nå dit, detta år kommer bli kanonbra.


image152

Kommentarer
Postat av: Ango

Halloj!
Du har fått en award inne hos mig: http://bokfilm.blogspot.com/2008/01/you-make-my-day-award.html

Kram
/Ango

2008-01-18 @ 15:58:21
URL: http://bokfilm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0