Lugn dag

dagen börja lida mot sitt slut och den har varit lugn, varit hemma och vabbat idag. Sonen kräktes lite vid femsnåret i morse men har sedan dess mått bra. Just nu tror jag han leker studsboll i soffanimage169, låter absolut inte som han sitter stilla iallafall .  Jag har preppat mig med vitpepparkorn (två omgångar image127 ) och ikväll är det en stor whisky som gäller. Vad gör man inte för att undvika dessa baciller. Badrummet luktar nu värsta badhuset efter att ha skurat toaletten med klorin. Tror att jag kan ställa in mina festplaner för lördagen, värden spelar i samma liga som jag när det kommer till att ha fobi mot magsjuka   image128  .   Får se hur planerna blir till imorgon kväll, dels beror det på min status fast jag har ju bestämt mig för att hålla mig frisk image130 och så får personen jag tänkter  tillbringa kvällen med  bestämma om det är värt att riskera att bli smittad

Efterlyste lite vuxensamtal kan vara skönt efter en dag hemma med en sjuåring. I och för sig har jag redan fått det, har pratat med min mamma, en av mina vänner, X:t (skicka han till affären för att handla till oss),samt  sonens farmor. Tajm att surfa ut på nätet och kolla in friendtex  för kommande säsong. X:svärmor och jag brukar gå på klädparty ihop, gillar det märket skarpt, bra kvalite om något dyrt.

Kvällen kommer tillbringas med att titta på tv image170, inte läge för några större utsvävning känns det som. Sonen förbereder sig för sängen och han är utlovad att titta på film. Lite sovmorgon imorgon uppskattas gärna för min del. i och för sig blir den inte så lång, boka om lördagens tvättstuga till imorgon istället, vill tvätta bort handdukar och dyligt som utsatt för dagens baciller.


Har hunnit få ytterligare ett telefonsamtal sedan jag börja skriva denna blogg, morgondagen eller rättare sagt kvällen är planerad på så sätt att vederbörande inte är hypokondrisk och vill träffa mig, vad vi ska göra är dock inte bestämt ännu. Härligt att det finns folk som inte delar min fobi mot dessa bacillusker image147,

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0