Okänd...

igår gjorde jag något väldigt modigt om jag får säga det själv image178, det rök bra många cm hos frissan igår. Känner mig lite naken just nu, lite svårt att dra ihop till tofs där bak eller fläta flätorna som varit en standar frisyr på jobbet.  Har fått mycket positiv feedback på min förändring idag på jobbet och jag suger åt mig som en svamp för på nått konstigt sätt sörjer man ändå lockarna som föll till golvet i går.

image186
Den bästa komplimnangen måste nog ändå vara en av driftsbasarna som tog i hand och presentera sig i dag när vi hade möte. Tog artigt i hand och på hans påstående om om att vi nog aldrig har träffats så fick jag snällt rätt han. För visst har vi setts men han känner igen mig med flätor, skitiga arbetskläder och en hjälm på huvudet. Inte en ärtig tjej med kortare busig frysyr iklädd svart klänning image130.


I morgon bär det söder över ihop med fyra kollegor, tåget går redan kl 6.35 och taxin är bokad till kl 6.00.  Känns riktigt skönt att få komma bort ett tag, både från jobb och privatliv, det har vart rätt mycket sista tiden och det känns som batterierna behövs laddas om rejält. Jag står inför en del vägskäl i livet och just nu får tiden utvisa vart det leder. Vad som händer och vad jag väljer i dem vägskälen är ändå till det bästa men jag har inte kommit fram till alla svaren ännuimage177.....

På lördag är det tjejfest, äntligen har vi nått fram till datumet vi planerat att ha fest på, hoppas att dom flesta kan komma nu och vi får riktigt roligt. Det är dags att festa till ordentligt och släppa loss, nu vet jag att jag inte kommer få tråkigt i det sällskap jag kommer vara med så det är bara hänga med och njuta av livets goda image187







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0