Galen eller....

fick några konstiga blickar image177i dag när jag mitt i mitt arbete lägger av gapfalbb och inte bara en gång image178. Orsaken till dessa garv är mina helt underbara vänner som förmedla sig via sms till mig, dom förgyllde dagen rätt bra kan jag tillägga. 

Det börja med att jag bad en kollega om ursäkt för jag ansåg mig själv inte ha uppträtt riktigt rätt och hon blev drabbad av mitt små oggiga humör när orsaken var nått helt annat eller rättare sagt en annan person uppträdande gjorde mig på det hurmöret. Japp jag vet, jag tillät mig påverkas av det fast det inte finns någon mening med det.  Fick ett underbart sms tillbaka som löd ungefär så här
Jag märkte inget av ditt oggiga humör och jag är inte xxxxxxxxkänsligimage130
Du är en underbar person kom ihåg det kram

 
Sen går det några timmar och jag står och balanserandes på ett ben på en vinglig trästege och försöker hålla tungan rätt i munnen och få dit kablarna på rätt ställe med specialverktyg. Plötsligt fadear ljudboken ut och jag hör det kommer ett sms till. Det är från en av mina bättre vänner som jag gav en helkroppsmassage igår. Det sms:t löd som följer

Hej! Aj! jag måste nog erkänna att jag är masochist för jag har ont som fan, men samtidigt är det skönt.........


Dagen avslutades med tre timmar lång massagekurs, som vanligt flyger tiden iväg. I dag fick jag prova på att massera på bänk och det är väldigt stor skilnad mot att krypa omkring på golvet. Får nog skicka ut min önskan om att få lite bidrag till en massagebänk då min födelsedag är i analkande om nu någon tänker fira mig förståsimage176.
Jag når den ädla åldern av 25+, igen och igen och................., man är ju inte äldre än man gör sig

image166

Nu ska det mysas med sonen, kvällsmat är beställd och sen ska jag nog se till att spöa han i något ps2-spel. Får se vad morgondagen har att erbjuda, städa förråd, tränaimage134 och ev badhuset ihop med vänner. Lite grillsugen blir man när det är sådant här väder, ska man dra fram elgrillen eller engånsgrillar eller man kanske kan flörta in sig hos någon som har riktiga doningar image130.

Ska bli skönt att lägga sig någorlunda tidigt i kväll, slog upp dom vackra blå vid fyra i morse. Tänkte nästan kliva upp och åka till jobbet men låg kvar och fundera lite och efter varit upp en sväng och fixat några morgonbestyr kände jag mig behagligt trött igen. Skönt att krypa ner under det varma mjuka täcket igen och veta att man fick sova ett tag till, skänkte en tanke till dom stackarna som inte hade mycket kvar av nattskiftet på jobbet och slockna sedan som en stock. image168


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0