Härligt ...

så kan jag beskriva min eftermiddag. Efter sonen blev hämtad av sin något trötta pappa så vart det tomt och öde här hemma, kända att jag hade tillbringat för mycket tid hemma, så jag bestämde mig för en prommenad. Den prommenaden vara i trehundra meter, gick förbi vänners hus och bestämde mig för att hälsa på, har nyss kommit hem från dom. Underbara roliga och underhållande vänner med tre små liv i huset som är otroligt charmiga. God mat, fika och ett par glas vin har jag blivit bjuden på. Jag har fått sniffa på 1 st enmånaders baby, ljuvligt snällt liten flicka och otroligt söt. Ska kolla in utbudet på tv annars blir det nog sängen och en bok, har i allafall tvättstugan i morgonbitti så jag behöver komma upp i tid, det är absolut läge att tvätta när pizzakartongen inte höll tätt i går och jacka och byxor var fulla i sörj.

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0