Happylife

image15

Bloggen är döpt till happylife och den bilden blir man verkligen glad över, därför hamna den som bakgrundsbild å. Happylife är precis vad jag lever nu, njuter för fulla drag av livet och allt och alla jag har runt omkring mig. Jag är lyckligt lottad helt klart och tänker fortsätta vara tacksam över dom möjligheter livet ger mig. Nya insikter kommer till nästan varje dag och det är jätte häftigt. Önskar att alla har känslan av bubblet man har i sig när man är förälskad i livet, det är som att vara förälskad i en annan person, precis lika härligt är känslan. Att även ha lyckan att få vara förälskad i en annan person gör ju bubblet dubbelt så stort.

image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0