Arbetsveckan...

börjar lida mot sitt slut, en dag kvar att jobba och jag tycker veckan har gått superduper snabbt. Dagen gick extra fort då jag bara jobba sex timmar, lika så i tisdags, skönt med sådana dagar ibland. I dag gjordet det absolut inget att dagen har varit kort, man blir lite trött av att vistas i värmen, har letat efter ett felande objekt. Klättrat upp och ner för flera stegar med hettan runt omkring mig, det tar lite på kraften måste jag erkänna. FAnns bara ett ställe jag inte leta på och det är nog där objektet sitter så i morgon tar vi nya friska tag och klättrar upp där och undersöker.

image31

Sonen och jag har tillbringat några timmar hos frissan i kväll, kom där ifrån jätte snygga i håret som vanligt. Det är verkligen lyxtid att få åka dit, bli ompysslad i flera timmar, snacka om allt mellan himmel och jord och komma där ifån snygg och upplivad. Min frissa känns som verkligen som en vän, hon är lika ung image23 som jag och vi har alltid mängder av samtalsämnen att prata om, jag känner verkligen att jag kan prata om allt med henne. I dag fick jag det bekräftat att hon tycker likadant, jag och sonen är hembjudna till hennes familj på fika och sonen kan leka med hennes söner som är jämngamla med sonen.

image32

Sonen är omstoppad i sin säng och jag tror att john blund kom fort i kväll för han var verkligen trött. Jag har provat mina nya fina stövlar som äntligen äntligen har kommit, dom har varit restade sedan i september. Prova dom ihop med min svarta klänning och det blev precis så snyggt som jag trodde det skulle bli, en blandning mellan snyggt och lite punkigt = tuft, ska bara införskaffa lite tjockare strumpbyxor eller tajts (har sagt att jag aldrig mer ska sätta på mig tajts men det är helt ok till klänningenoch stövlarna så jag tar tillbaka det löftet) så är det bara att börja använda. Nu är det dags att börja varva ner lite, gosa ner sig under täcket och bara ha det bra.
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0