Snubig...

Lyssana på mitt sunda förnuft idag och åkte hem vid ett tiden från jobbet, ingen som tackar mig för att jag sitter på jobbet med ökad feber och snörvlar. Tillbringa eftermiddagen i soffan halvslumrandes image195och mellan varven slängde jag en blick på dumburken.

Titta en stund på Dr. Phil som handla om relationerimage196, bla delgav han en väldigt bra synpunkt om alla rädslor man tar med sig in i sina nästa förhållande som har hänt i dom föregående förhållande. Dr Phil nämde att man ska "obduscera" dom gamla förhållande för att kunna läka dom såren man har med sig för har man ett öppet sår så låter man inte någon annan komma en nära den punkten för man inte vill ha ont igen.  Smålog lite när jag såg den delen för det är så jäkla (ursäkta språket) sant, vet av egen erfarenhet och har själv nyss jobbat (jobbar lite fortfarande) med just den delen.

Ska nog återvända till täcket nu, "för sjuk för att vara på jobbet och för frisk att vara hemma" image197är statusen på mig just nu. Kryper under det mjuka täcket och håller sonen sällskap framför barnprogrammen och fortsätter att skriva på ltie uppgifter, förena nytta med nöje antar jag att man kan kalla det.

image194


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0