Shoppat loss....

idag kom vi hem från en riktig lyckad shoppingrunda. Sonen vägra att köpa några linnen fast jag truga och truga inne på LIndex, han skulle minnsan inte ha några. Själv kom jag hem med tre st Linnen där ifrån plus att jag var och bytte förra veckans romantiska fynd till en stl störr.  Sonen stora lycka idag  är den nya kickboarden som han fick betala hälften på och hans pappa och jag sponsrar med andra hälften. Den andra kickboarden får ta sig en sista vända till återbruket en bult i ena hjulet har gått av.  Shoppingrundn sluta iallafall med att jag fick med mig tre st linnen hem till sonen, för väl inne pi ICA gick det helt plötsligt jätte bra och vi kom hem med tre linnen för 120 kr, tack och bock.image204

I går satte jag klippmaskinen i sonens hår, han hade kommit på ideén att  klippa luggen, tokskalle. Nu bär han en väldigt fin kort sommar frisyr, hela 7 mm lång. Han är själv supernöjd och tycker han är snygg och många som har berömt att han vart fin. Han är i åldern man vill vara cool image205så i morse åkte det på en stor tatuering på magen . 

Ser fram emot morgondagen, först är det lunch med en mycket trevlig person  och sen på kvällen är det grillfestimage202. Sen får vi se vad helgen har i sitt sköte, antar att vädret kommer fortsätta så här och då blir det till att rulla ner till Mälaren och lapa sol och njuta av utsikten. När jag är körbar behöver bilen får sig en rejäl tvätt, den är inte så röd längre, snarare kletig gul och brun av pollen och biobränsle/koldamm.  Insidan ser tyvärr inte bättre ut så min pärla ska få sig sina välbehövda vårdande timmar.

Nu är det tajm att umgås med mitt lilla charmtroll, han försvinner till sin far imorgon kväll och så dröjer det en hel vecka innan vi ses igen. image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0