Romantik....

här sprutar det ut bloggar för fullt efter ett tags stiljtje men det är bara att hålla till godo.

Kom in på romantik på ett annat forum och anledningen är att jag i dag unna mig en shoppingrunda och tänkte att nu ska jag shoppa loss, det var ett bra tag sedan. Och vad är det jag kommer hem med? Jo en ynka påse med ett linne som är rätt sött och frågan är om jag tycker det är för sött för min stil. Men som kom jag ju på att det är ett rätt romanntiskt linne å och vill man ha romantik i sitt liv så kanske man ska klä sig lite romantiskt å. Kan ju vara så enkelt faktiskt att man får till sig det man vill ha då, eller?

image192

Tror ni att man får hela köret om man känner sig lite mer romantisk i ett sött linne. Hela köret som rosenblad, vitt vin, räkor och en snygg, smart, stabil, romantisk och humoristisk karl ??? Ja det är ju värt att prova i allafall och får man allt det där för 199 kr då var det ju helt klart ett kap.
 
image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0