Morgonstund har...

kanske inte guld i mun idag. Sonen är sjuk igen är hemma i sin fars vårdnad idag och hoppas att dom kommer iväg till läkaren nu har han varit för mycket sjuk plus att han klagar väldigt ofta över illamående och ont i magen. Kontstigt att det är jobbigt att konsentrera sig i skolan när man mår så plus att han är en orolig själ. Känner att det känns lite slött från skolan också, får inte dom ställa krav på sina elever lägre eller, hoppas hoppas verkligen att vi snart kan få ordning på all kaos där så alla får lugn och ro och hittar tillbaka till glädjen, framförallt sonen. Behövde kräkas ur mig lite så här på morgonkvisten och ska försöka vända sinnestämningen till något som gynnar både mig och min omgivning under dagen. Allt jag nu skulle vilja är att krypa in en varm trygg famn och bara få vara liten, det är tillåtet att få vara liten även fast man är vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0