Lördagslunken.....

Dagen börjar nå sin ända och jag har bara haft det lugnt och skönt.  Sov över tvättiden en timme och lyckades ändå få allt tvättat och tort.  Fm satt jag här vi datorn och sökte på lite intressant läsning, fick många nya uppslag igår. Festa ihop med några av mina härliga massagekurskompisar och likt mig så är dom intresserade av människan och betendevetenskap. Fick till mig en hel del tänkvärt att ta med sig på min fortsatta resa och jag fick även med mig  en del nya mål. Har läst en del om tankevurpor och mindfulness idag, mycket intressanta ämnen att förkovra sig i.



I går kom ytterligare ett yttrebevis på att mitt arbete med mig själv har lönat sig, fast huvudsaken är ju att jag känner det själv men man blir alltid glad för komplimnager. MIn vän massagelärare och betendevetare uppmärksamma min förändring till det positiva.



Dansa hela kvällen igår,  riktigt skönt och befriande att få röra sig rytmiskt och känna kroppen flyta iväg i takt till musikens . Sprang på ett gäng gamla vänner på BMB, så roigt att få se dessa ansikten igen och se att dom mår väldigt bra. Festandet sätter sina spår även fast jag var hemma i skaplig tid, farmåt em kommer den där behagliga tröttheten över en och man är väl förunnad en skön lur. Sonen spela ivrigt på PlayStation medans jag vila mina vackra blå. Han är ivrig det lilla livet för han har fått ett gäng nya gubbar och banor på Lego StarWars.


image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0