Lånade

en utmaning, lite tidsfördriv.....

Vilken kändiskille är "dröm mannen" utseendemässigt?  
Eric Dane är ju alltid nått att sätta tänderna i

image207

Vem pratade du med på telefon senast?  
image200En vän, några snabba meningar

Nämn tre favoritgöromål.  
image127Läsa, umgås med dom jag tycker om, få massage

Vem/vilka är dina förebilder?  
image177Har inga direkta förebilder, plockar lite här och där .

När kände du dig vuxen senast?  
image127I veckan i en situation med samband till min son

Vem fick dig att må underbart sist?  
image194Faktisk jag själv fick mig att må så där kanonbra.

Vad fick dig att skratta ända från magen senast?  
image178Kommer inte ihåg vem det var men det var en av dom jag festa med förra fredagen

Romantisk eller pang på? 
image150beror helt klart på humör men romantik är ju aldrig fel

Tv eller stöka utomhus?  
image204Stöka utomhus, älskar att vara ute i min trädgård (den jag ska fåimage130) och skapa, peta i jorden och njuta av dofter osv osv

Vad fick dig att snyfta senast?  
image208En känsla som kom över mig i eftermiddags  och det var befriande tårar som vara en kort kort stund

Vad är du bäst på? 
image199att vara mig sjläv

Tre intressen? 
image128trädgård, betendevetenskap och människor

Vad skulle du göra allra först om du vann en miljon? 
image169Det första jag skulle göra om jag vann en miljon är nog att skrika rakt ut av glädje och studsa runt som tokig. Sen skulle jag nog fundera på hur jag skulle fördela dom.

Vem vill du festa med nästa gång? 
image202 Mina kollegor och det får jag i veckan som kommer

Hund eller kattmänniska? 
image173Katt, älskar dessa mjuka mystiska sjävständiga varelser

Noll barn eller fem barn? 
image211oj, ja då får det bli fem barn

Vem sms'ade du senast med?  
image213En vän

Vem gav dig en komplimang senast?  
image130En kollega

Vem skulle du ta med på en vunnen resa till Kreta?  
image128Sonen

Vad står det i sms 8,11,29 och vem har skickat?
Nummer 8 Lunch på fre
Nummer 11, Kom ihåg att  ...... (sencur)
nummer 29 Ok, det är lugnt. Vi bestämmer tid så får du köra på migannan gång.
image113

Vad hellst av allt skulle du vilja göra nu?   
image210Kramas

Vem älskar du mest just nu?  
image206MIg själv, min son och ..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0