nu jädrar....

jag är på stridstigen image130, så farligt är det inte men jag anser mig har rätt att sätta mig lite på tvären faktiskt. Ska bli roligt att se hur detta lösera sig, det handlar om en jobbsak, tänker inte gå in något djupare på vad det är.  Om dom kan bryta det som utlovas kan jag också bryta det som utlovas, eller???? Jag kan min juridik och jag vet att det som även sägs muntligt är lika bindande som det skriftliga. Lovar att dra det till en lagom gräns, det behöver ju inte urarta men den snälle beskedliga Jag försvann lite och det växte horn i pannan i morse. image179


Kanske bra att visa lite humör, känns som det gav mig lite mer enerig, hehe. Idag är jag i allafall i en annan sinnesstämning när det gäller tankar och känslor mot igår. Jag vet vad jag känner, jag vet vad jag vill ha och jag är ju värd det bästa image128, då får jag se till att få det å image178. Så skönt att snabbt kunna snurra runt i tankeverksamheten och komma i det positiva spåret igen.

Tajm att ta tag i våran latinläxa på allvar, ska söka på nätet får vi se vad jag hittar för intressant. Vadå latin? joho det är inte bara myspys på massagekursen, här är det allvar och då ska man vet vad man gör och vad man masserar. Energimassage har jag övat på några ggr efter första kurstillfället dock ej den mera djupgående. I morgon kommer det ges tillfälle, då kommer det nytränat herrsällskap till mitt hem på kvällskvisten image169.


På tal om träning så kom känslan av lust att träna över mig här på kvällskviten, den känslan vill jag verkligen hänger kvar så jag kommer igång.  Kan ju börja så smått i hemmet ihop med sonen, har nu hittat ett gäng övningar som ska vara bra för att få bort  ryggradsreflexen (plus massageövningar) och dessa ska tränas regelbundet och går det som jag tror och vill ska det absolut hjälpa honom att bli av med "myror i brallan"-känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0