Party...

Haft en underbart skön dag och nu tar det roliga vid för i kväll är det fest. Sonen stannar ytterligare ett dygn hos sin pappa innan ha transporteras till sin farmor för jag ska på 50-års kalas i morgon. Tar honom ytterligare en dag längre nästa vecka i utbyte.

Låg några timmar på stranden och njöt av solens smekande strålar och passa på att öva att var här och nu. Sitter här och slappar efter en behövlig dusch och ska straxt lägga sista stråt till min skönhetsovandling. Ska fixa ordning lite tacos innan kvällens gäst/gäster kommer, vet i allafall att vi blir två st och hoppas givetvis att vi blir fleraNone.

Fortsätter att hålla mig lugn och säker fast jag har en situtation som är oviss eller rättare sagt en fråga som jag inte fått svar på. Gör vågen, ropar hejjar rop och klappar mig uppmuntrande på axeln för det är här jätte kliv framåt i min utveckling och det är så skönt att äntligen vara härNone.

Mot badrummet, spegeln och sminket, tajm att göra bruttan ännu mer snyggNone.
Ha en underbar nationalsdagskväll.None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0