Impregnerad...

Är väldigt imponerad av mig själv och vilka framsteg jag gjort. En situation som gjort mig totalt jätte stressad för bara någon månad sedan är jag idag kolugn och väldigt eftertänksam. En sak kom över mig idag i den situationer som försökte peta igång känsloran, men det lykades bara några sekunder innan det sunda förnuftet tog överhand och jag tar mig en funderar på det i ställte, låt tiden göra sitt.

Dagarna i väg med avdelningen har gjort susen, var så skönt att komma iväg från stressen på jobbet. Vår kommande nyanställda var med och det känns absolut som våra chefer har plockat ut rätt person på rätt position samt att han mentalt passa in bra i gruppen, ser fram emot ett samarbete med honom.

Ha en fin sommarkvällimage206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0