Feeling hot hot hot....

Dom två föregående dagarna stämmer känslan att vara varm verkligen. Har jobbat på dom där underbart varmaste ställena man kan hitta på jobbet, man är rätt mör i kroppen även fast man återställer vätskebalansen.  Men men thats life eller i allafall thats work och det måste göras.

image154

Annars leker livet, det känns väldigt bra just nu, mår bra och framtids utsikterna ser väldigt ljusa ut, som jag sagt förr år 2008 kommer bli ett kanonbra år. Om en dryga månad börjar jag en kurs i klassisk massage, ser verkligen fram emot den kursen, kommer bli kanon roligt att lära sig och läraren är en vän till mig jag inte träffat på ett bra tag men nu ska vi umgås flera fredagar framöver. Vissa har varit väldigt snabba att anmäla sig som övningsobjekt och det är ju bra för öva ger färdighet.

image155

Gobitar, det är gott, i min kyl ligger det just nu dammsugare och väntar på att bli uppätna. Unnar mig nog en senare när jag läser klart min bok. Har ett par vänner som bokbloggar, jag blev rätt sugen på det jag med men kommer inte att göra det lika frekvent som dom. Den jag läser nu vet jag inte om jag kommer referera till dock, den är på engelska och lite flummig om man inte förstår vad det handlar om. Det är boken som är uppkomsten till filmen och sen även boken som heter The Secret. Jag förstår den eftersom jag sett filmen x antal gånger men hade jag läst den innan jag sett filmen och fattat vad det går ut på så hade jag nog lagt undan den för länge sedan.

image156

På tal om godbitar, det var inte böcker jag skulle komma in på då men nu vart det så ändå. Det jag skulle komma in på är alla gobitar som verkar ploppa upp från jorden från ingenstans, dessa underbart snygga män image153. Jag är absolut nöjd med det tillståndet att se godingar lite överallt, livet får en annan guldkant liksom image130.  Och jag är helt på det klara vad jag vill ha hos en man, både utsende mässigt och det som finns innaför pannbenet. KÄnns absolut som jag är på helt rätt spår nu och kärleken är på intågande med jättekliv.

image157

I morgon kommer mitt lilla charmtroll hem igen, har längtat så efter honom. Vd helgen har att bjuda på vet jag inte ännu, beror nog lite på väder och vind känns det som. Han vill gärna gå på gymmet min muskelfixerade son så vi får ta oss en tur till gymmet på jobbet, det är bra då sätter han fart på sin käre mor också.  Spela sällskapspel och koppla upp Playstation på stora tvna står nog också på agendan. Sen får vi se vilka glada överraskningar som kommer till oss under helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0