Spegel spegel på väggen där....

säga vem som vackrast i landet är?


image158

Just för tillfället är det inte jag iallafall image130, knalla nyss förbi spegeln i hallen och studsa till av spegelbilden,  vart tog den där snyggingen  vägen som fanns där i morse. Nåja, vad gör det om tusen år, några timmars skönhetssömn gör nog susen. Hade tänkt idga spaverksamhet, är fortfarande frusen efter timmen i pulkabacken, men hoppar  över det. Miljön i badrummet är inte supermysigt just nu, små fuktig kall luft och ett gäng kläder som hänger på tork. Ett gäng tända ljus, kudde och täcke och ett par varma dunsockor på fötterna och en het vetevärmare så har nog snart temperaturen stigit i kroppen igen.

image159

Läste tillbaka några bloggar och inser att jag nog skriver ganska förvirrande, men som jag sagt förr, skriver som det kommer och struntar i meningsbygnader och särskrivningar mm,  och är det någon som har problem med det så är det bara att sluta läsa image128.

Jag har blivit tilldelad en "You make my day-award" av Ango, tackar ödmjukast för det. Hon beskriver mitt bloggande som ett naket och öppet om livet som singel, mamma till en 7 åring osv. Och det stämmer ju, även fast jag inte delar med mig av allt i livet så är jag ändå rätt öppen.

image160

Kom på att jag har ett måste denna vecka eller måsten och måste, det låter så tråkig med måsten. Har ju fortfarande inte tagit mig iväg på lungröntgen det är väl helt enkelt så att latmasken har varit framme och gjort mig bekväm. Nåja, jag har några dagar till på mig att fixa detta så om inte den totala senildemensen slår till borde jag fixa det på vägen hem från jobbet någon dag.

image161

Tänkte ta mig iväg på bio snart, var länge sedan jag var på vuxenfilm , annars är det sonen och jag som kompar på bio och då får man rätta sig efter hans utbud. Vill se Arn, har redan hintat om sällskap får väl se om vedrbörande vill följa med och vi kan pyssla ihop en tid som funkar för båda. Har ju två biobiljetter med tillhörande popcorno och dricka som väntar på att bli nyttjade.

image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0