Liten, liten, liten....

man är lite mindre morsk när man knallar över bränslgården på jobbet.  Känslan av att vara väldigt liten slår en så fort man ser dom stora lastmaskinerna som far fram och tillbaka. Dessa stunder är jag överlycklig att jag har en stor gul jacka image128 så man syns.

Dagarna går superfort, tycker nyss jag steg upp och nu är klockan redan 17.30, sonen är nerstoppad i ett härligt skumbad   image115  efter att ha varit duktig att göra sina läxor. Jag har städryck, vilket kan vara rätt behövligt insåga jag när jag titta mig runt omkring. Vill möta helgen med en ren och fin lägenheten, det ända jag ska göra som inte är det roligaste är köra några tvättmaskiner på lördagmorgon. Sist jag var nere såga jag att dom hade installera en ny troktumlare, håller tummar och tår att den är 100 ggr bättre än den förra som stod där.

Vad helgen har att bjuda på?? Fredag är det afterwork, bio eller bara vara hemma och mysa, inget är hundra bestämt ännu men tror jag vet innan kvällen är över image130. På lördagkväll är det fest hemma hos Pandy, hoppas han hinner dra ihop lite roligt folk, eller så kanske han vill ha oss tjejor för oss själva, vad vet jag ....
Sen är helgen ett oskrivet blad men jag är rätt säker på att den kommer innehålla trevliga överraskningar.

Längtar till att få börja massagekursen, känner mig rätt mör i nacken just nu., så lite massage kommer inte sitta fel. Fredagarn framöver kommer bli rätt så mycket relax för min del, är nog rätt behagligt tillfreds efter dessa kurstillfällen. Relaxa är precis vad jag tänker göra ikväll efter sonen har somnat, tjam att koppla bort tankarna och meditera lite, fylla på ny energi. image168


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0