Helg...

helgen börjar närma sig sitt slut och summeringen är att den har varit lyckad och absolut inte som vi planerat , tror även sonen skriver under det, han har fått rasa av sig med två nya bekantskaper som han verkar komma överens med mycket bra. Jag klagar absolut inte har också haft ett mycket trevligt sällskap att samtala med i flera timmar, som jag ser fram emot att träffa igen image130 .


Får se vad nästa vecka har för spännande att bjuda på, ny arbetsvecka och nya utmaningar, härligt härligt.  Kommer hoppa vattengympan i alla fall, nu ska här sparas timmar det kommer att ryka en bunt när det är dags för massageutbildning. Får hitta någon annan bra motionsform som ligger utanför arbetsschemat, sonen pratar fortfarande om gymmet image134 (vi hann inte med att åka dit i helgen, fast det är absolut ingen förlust) så vi får ta röda racern och rulla dit någon kväll. Övningsobjekt till massagekursen var ju inte så svårt att få, folk anmäler sig utan att jag ens har frågat, helt ok för jag behöver nog öva öva och det är ju skönt att folk litar så mycket på mig att dom är frivilliga.

Beklaga mig lite smått i början av året att det det var lite stiljtje i livet, jag håller inte med om det längre image124. Fest inbjudningarna strömmar in, fritidssyselsättning finns absolut och livet känns väldigt bra.  Lova att ordna kväll för tjejorna med god mat och sällskapsspel, kollar kalendern och inser att då är vi framme i april när jag kan få ihop det, barnveckor, beredskapsveckor och andra inbjudningar så var kalendern rätt full. Tur att det finns lite vardagar kvar och vissa fredagskvällar efter kursen att kunna boka upp tex biobesök  och kanske någon god middag.

Sonen tittar nu på Shrek den tredje, vi börja på Guldkompassen men den börja hacka i filmen efter en halvtimme. Kolla upp den på datorn men det verkar inte vara några problem så får göra ett nytt försök senare för nu är det dags att umgås med min käre spis igen, trolla ihop nått gottigt av falukorven som ligger i kylen och väntar.  Sen bör jag nog göra min plikt som en god mor och få sonen att göra sin svenskaläxa innan han ska bäddas ner för natten Kan ju vara bra att vi sköter oss när det är snart dags för utvecklingssamtal med fröken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0