Solen ....

Solen tittar fram genom molnen och idag mår jag bättre än igår,  sov i stort hela dagen och mådde små illa. Så funkar jag när det blir lite för mycket i livet, men men det är ett rätt skönt sätt att ta sig igenom det, nerbäddad i soffan under ett stort fluffigt täcke. Har åter igen konstaterat att jag hatar ovisshet och jag är superlöjlig när det kommer till vissa saker som jag faktiskt inte kan påverka alls, bara låta det ha sin gilla gång liksom.  Är fullt medveten om dessa brister och jobbar för fullt med att få bort dom, eller få bort kanske man inte får men att lära mig att handskas med dom på ett bra sätt, konstatera och sen släppa dom tills det verkligen finns nått att göra nått åt.

image98

I dag får jag hem min älskade son, han stanna hos mormor och morfar en dag längre än tänkt då jag inte mådde något vidare igår.  Och jag får rå om han en natt extra, hans pappa ville gå på det årliga namnsdagskalaset (intern sak dom har alltid varje år i det band han spelar med), sonen kunder följa med om han ville men vi bestämde att han stannar här hos mig i stället och inviger Guitar Hero och äter pizza.

image99

Det nya året är på väg med stormsteg, ska bli skönt att lägga detta år bakom sig, det har varit händelserikt och utvecklande på det personliga planet. Men det ska ändå bli skönt att lägga det bakom sig som ett avslutat kapitel, vad nästa år har att ge är än så länge oskrivan blad men jag tror på mycket glädje, bus, kärlek och jag forstätter att växa mig starkare. Jag vet preicis mina mål i livet och dom är jag påväg emot med stormsteg, även fast jag har det bakhalt mellan varven image43.  Planerna för nyår är en så länge obefintliga, vet sjuttsingen vad jag ska hitta på faktiskt, i  och för sig har jag inte varit så aktiv själv för att ordna nått, har inte haft orken helt enkelt. Men men det där ordnar sig säkert på någont sätt. Tajm att sätta fart på dagen, dusch, prommenad och sen iväg med röda racern för att möta upp sonen och co. Ha en fin dag..............

image100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0