Julmys....

sonens klass har haft julpysselkväll, jätte lyckad kväll vart det. Fröknarna hade fixat olika pysselstationer,flera föräldrar som stälde upp och baka fikabröd och så hade vi ett stort lotteri av fina saker. Känns skönt att ha dragit sitt strå till stacken, hjälpte till att arrangera det hela och vi fick in 1700 kr ytterligare till klassen och kommande resa i vår till Junibacken.
image19

Nu fixar jag lite mat, tar fuskvarianten i kväll, kokar tortelini, räcker gott och väl till mig. Dagen har gått superfort, känns som det sa poff så var den borta. Ska äta lite sen ska jag plocka det sista i sonens rum innan det blir soffläge för min del. I morgon är det myskväll med sonen som gäller och på torsdag är det dags igen, tajm att sätta sig i frisörstolen. Var supernöjd efter sista besöket hos min underbara frissa så det får bli samma stuk igen. Sonen behöver också snyggas till så när jag sitter med klet och foliebitar i huvudet får han äntra stolen. Vet att vi kommer komma där ifrån med lika mycket färg i huvudet, bara det att mitt är permantent och hans kommer vara väldigt färglatt och går bort i nästa hårtvätt
.image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0