Gott slut....

slutet på året kommer bli lugnt och skönt precis som jag vill ha det. Har skrattat åt mig själv lite dom sista dagarna och har nojjat för helt orimliga saker och att jag skrattar är för att jag vet att det inte finns något befog för det, bra en händelse som gjorde att jag hamna lite ur spel för några dagar sedan.  Prata med vänner i går som lugna ner mitt lite nippriga ja och jag vet att allt kommer gå bra. En insedent som vara en minut i dag fick mitt nojjande att ta slut, beviset till mig att det är bara att lägga ner. Så äntligen har jag lagt ner och känner mig lugn och ser fram emot allt som komma ska.

image58

Mätt i magen ska jag nu göra ett ryck i köket, på min lott till kvällen står det fixa nått till kaffet.  Ska man göra nått ska man göra det ordentligt som jag brukar säga, Hallon och björnbärspaj med chokladglass kommer det bjudas på. Vad det bjuds på för mat har jag ingen aning om, skönt att åka iväg och bli överraskad och umgås med goa vänner.

image86

Eftermiddagen kommer gå i lugnets tecken, ska fylla upp ett varmt bad och nyttja badbomben jag fick i julklapp. Klädseln till i kväll blir klänning med svart puffärmad top under, packar med mig termobrallorna för jag antar att vi kommer gå ut med barnen och skjuta smällare när det börjar bli mörkt ute. Nyåret skålas för min del in i alkholfri cider  och sen väntar en lång härlig sovmorgon på första dagen på nya året, bäst att passa på för sen börjar jobbet igen vilket ska bli jätte skönt att komma tillbaka till. Nyårsdagen ska jag åka hem till en vän och titta på Ivan Hood, det är några år sedan jag såg den men med trevligt sällskap gör det absolut inget att se den igen.

image115

Önskar alla ett gott slut på år 2007 och en jätte bra början på det händelsrika året 2008

image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0